piatok 21. júla 2017

Veselý je na tenisovom Challengeru v Prostějove vo štvrťfinále

Veselý zostal v turnaji jediným českým zástupcom, lebo Jan Hernych prehral so Srbom Dušanom Lajovic 4: 6, 2: 6.

Favorizovaný Veselý sa v dueli s 318. hráčom rebríčka ATP, ktorý postúpil do hlavnej časti z kvalifikácie, nečakane dlho trápil. K víťaznému obratu sa dostal až v závere druhej sady, kedy spresnil a pritvrdil údery. V prvom sete Veselý prehrával už 3: 5, v tajbrejku 3: 6 a musel odvracať štyri setbaly.

"Zápas bol pre mňa od začiatku až do konca trápením. Môj výkon bol dnes ešte horšie ako v prvom kole. Čakal som na šancu, ktorá za stavu 4: 5 v prvom sete našťastie prišla. Aj keď som musel odvracať pár setbalov.Výkon, ktorý som dnes predviedol, by na postup do semifinále nestačil, "zhodnotil Veselý sebakriticky svoj výkon.

Herných nepresností sa nezbavil ani v druhej sade, v ktorej mal Michon dokonca šesť setbalov. V rozhodujúcich chvíľach však, rovnako ako v úvodnej sade, začal hrať bojazlivo. Skúsenejší Veselý za stavu 5: 5 prelomil súperovo podanie a po dvoch hodinách a 20 minútach premenil tretí mečbal.

"Moje problémy boli v hlave. V posledných dvoch rokoch som sa tu dostal vždy do finále. Zväzuje ma však, že chcem strašne veľa tento úspech zopakovať.Dúfam, že štvrťfinále s Krajinovic, ktorý je stavkove bonusy v sport stavky prvej stovke rebríčka ATP, prinesie tenis na vyššej úrovni aj zo strany súpera, "povedal Veselý, ktorý v zápase úspešne odvrátil celkom 10 setbalov protivníka.

" Toľko setbalov som ešte nikdy neodvracal. Bol som stále dole. V druhom sete mi pomohlo, že v jeho závere za stavu 0:40 Michon znervóznel a žiadny setbal nepremenil. Začali ho trápiť kŕče ruky. Jeho problémy mi dodali energiu, aj keď som toho mal tiež dosť, "priznal Veselý.


Hernych, ktorý v pondelok zdolal Kazacha Golubjova, sa proti úderovej vyzretému Lajovic nepresadil. "Nehral som zle, ale Lajovic bol lepší. Mal veľmi dlhé údery a nepripustil ma, aby som sa dostal k ofenzívnejšia hre, "zhodnotil svoj výkon Hernych.Priznal, že na antuke v tohtoročnej sezóne veľa zápasov nevyhral a sústredí sa na trávnatej turnaja. Už vo štvrtok vyráža do holandského Hertogenbosch.

stavkovanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára