štvrtok 13. apríla 2017

Viktor Postol omráči Lucas Matthysse pre svetový extra ľahký titulu

Viktor Postol rozrušil Lucas Matthysse, aby vyhral prázdne WBC Unibet-Získaj bonus práve teraz super ľahké majstrovstvá v sobotu večer na StubHub Center, dodávajúc 10. knockout knockout, ktorý vzal Matthysse mimo behu pre potenciálny boj s Manny Pacquiao. > Postol (28-0, 12 KOs), ranný ukrajinský vedený trénerom sály slávy Freddie Roach, uzavrel show, keď Matthysse šiel rovno do pravej ruky a narazil na zem.Nevyzeralo to ako rana stretnutie nekončí, ale muž z Argentíny odmietal vstať z plátna. "Cítil som sa pop do očí," vysvetľoval neskôr, oznámil rozhodca nemohol pokračovať.

oddsmakers urobili Matthysse o bľúbené pre WBC verziu titulu 140lb, ktorý bol uvoľnené Danny Garcia, ktorý je teraz plaviaca sa jeho obchodu divízie welterweight.

Matthysse (37-4, 34 KO) urobil jeho reputáciu ako knockout umelca, ktorý riskuje vo vnútri vrecka, ale on nemohol , t nájsť svoju vzdialenosť, pretože ukrajinského dlhé a tuhé úder.


(Postol je 5 ft 11in a Matthysse je 5 ft 7in). Facebook Twitter Pinterest Postol oslavuje sobotňajšej knockout vyhrať.Foto: Jeff Gross / Getty Images

v prvých kolách, Matthysse doručil tvrdšie údery. Postol stál v tradičnom John Sullivan postoj a bol spokojný hodiť ranu sem a tam a používať jeho chudé paže držať menšie muža a unaviť ho. Vo štvrtej Postol diktoval akcia s jeho úder a efektívnej telesných razníkov. Frustrovaní Matthysse hojdal a väčšinou chýba, nemožno nájs� � správnu vzdialenosť k vytvoreniu jeho knock out moc. V šiestom Matthysse udrel protivníka so silným rovným právom, ale moc údery boli ďaleko a málo medzi tým.

Podľa bicykli sedem, Matthysse konečne našiel svoj odstup a hit Postol s niekoľkými rovnakými právami a háčiky. Dav skandoval "Lucas!Lucas! ", Ale to bola krátka-žil ako Roach videl príležitosť pre svojho bojovníka.

Matthysse unavilo ako závany Väčšieho muža s krátkymi údermi začali prinášať ovocie. V rohu Roach povedal Postol: "Je mŕtvy unavený. On je pripravený ísť von. Nech príde dopredu. Pravý hák, ľavým hákom. "Bola to kombinácia oni pracovali na znova a znova na karte fitness Wild.

Postol išiel do 10. kola s radu svojho trénera čerstvý vo svojej mysli. Matthysse vstúpil do dobre nacvičenú kombináciu Postol a bol dole.

A von.

"Som s boxom začal, keď mi bolo 12 rokov v telocvični mimo Kyjev," povedal nadšený Postol neskôr. "Môj konečný cieľ bol vyhrať majstrovstvá sveta, aj keď som bol ešte malý chlapec.Rozhodol som sa prísť do Ameriky, ktorá je Mekkou boxu. Adrien Broner zastaví Khabib Allakhverdiev vyhrať voľné titul WBA Viac

"Je to môj tretí boj s Freddie Roach. Som majster sveta, pretože Freddie a mojich ďalších trénerov na divokej karte. Naučili ma a dali mi stratégiu. Počas tohto boja, povedali mi, čo mám robiť. Sledoval som Freddie inštrukcií a hodil som ten posledný kombinácie vyhrať boj. "

V širšom boxerské melodráma, boj bol konkurz pre Matthysse v Manny Pacquiao lotérie.Teda strata prekvapenie mali veľké finančné dôsledky na bojovníka. - a určite nižšia jeho niekedy stáva lákadlom pay-per-view

Aj keď jeho odkaz a pokladnica odvolania bola pošpinená s jeho stratou pre Floyd Mayweather Jr, Pacquiao je stále najväčšou remíza v oblasti športu. Boj proti Pacquiao robí súper okamžite b ohatý. Pred sobotňajšom stretnutí, uvedený promótor Oscar De La Hoya, "Lucas bojuje sa dostať šancu na Pacquiao. Musí vyzerať pôsobivo.Pacquiao ho chce vyzerať veľkolepé, takže vytvára mega-boj. "

Postol je veľkosť robil to náročný boj štylisticky pre menšie muža ako Matthysse a Pacquiao bude hľadať inde.

potom, čo bol sfúknutiu Mayweather v máji, a potom podstúpi operáciu ramena čoskoro potom, Pacquiao potrebuje prestavať jeho povesť rýchlo, ak chce pokračovať ako elitný stíhač. Bob Arum, ktorí budú prezentovať Pacquiao so zoznamom potenciálnych nepriateľov, povedal, že bude pravdepodobne bojovať na začiatku budúceho roka, niekedy v období od februára do apríla.Krátky zoznam obsahuje americkú Tim Bradley, vyslúžilého mexickej Juan Manuel Marquez, britských stíhačov Kell Brook a Amir Khan. (Arum povedal, že bolo rokovania s manažmentom Chána, ale to je skoro, a nič bolo dokončené.)

V prípade, že opustí Matthysse je oveľa menej istý.

Unibet-Otvorte si účet

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára